Köfte ve Patates Püresi


Köftesi için:
600gr. Orta yağlı kıyma
1 Orta boy soğan rendelenmiş
Bayat ekmek toz haline getirilmiş
Maydanoz ince kesilmiş
Pul biber, karabiber, tuz
Kırmızı toz biber, nane
Kişniş, kimyon
1 Yumurta
Patates püresi için:
Patates, tereyağı
Süt, tuz, karabiber
Yapılışı: Köfte malzemelerini yoğurma kabının içine alıp, köfteyi yoğurun. Köfteden parçalar koparıp, yuvarlak veya oval şekiller verin. Köfteleri sıvı yağında kızartın veya ızgarada pişirin (ben sıvı yağda kızarttım). Patates püresi için, patatesleri haşlayın soyun ve ezin. Tereyağını eritin. Patatesi, karabiberi, tuzu tereyağına ekleyip karıştırın. Sütü ekleyin, patates sütü çekene dek pişirin. Patates püresini, köfteyle birlikte servis yapın.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
ELLERİNE SAĞLIK SUNUMU ÇOK ŞIK OLMUŞ
MUTFAKISTAN dedi ki…
ne guzel gorunuyor,cok hos sunum
ellerine saglik,sevgiler
NzlGl dedi ki…
En çok sevdiğim yemek
Köfte ve patatesin her türlüsü
Canım arminacığım ellerine sağlık görüntü nefis eminim tadıda öyledir.
sevgilerimle öptüm
eldivenlerim dedi ki…
görüntü harika, köfteyle patates püresi birbirlerine pek yakışıyorlar;) enfes gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım,
neşeli günler.....
Adsız dedi ki…
34. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.com
/http://birdemliksohbet.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
12 ocak 2009 (PAZARTESİ)- 25 OCAK2009 TARİHLERİ ARASINDA “PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 34” EV SAHİBESİ OLARAK http://fzehra.blogcu.com/ GÖREV YAPACAĞIM.
YANİ BEN YAPACAĞIM…
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 34.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
Unknown dedi ki…
Bu nasıl güzel bir sunum bayıldım.köfteyi çok,çok severim.patates püresiylede zaten çok yakışır.

keşke şu ekrandan girip alsan bu tabağı nasıl yumulurum köfteye

ellerine sağlık canım
emine dedi ki…
canım çok güzel bir sunum olmuş ellerine sağlık sevgiler
akçahan dedi ki…
Ellerine sağlık, çok nefis görünüyor....
akçahan dedi ki…
Ellerine sağlık, çok nefis görünüyor....
ahsapboyaci dedi ki…
ellerine sağlık arkadaşım sunumunda çok hoş ayrıca sevgiler
made in funda dedi ki…
mmmmm neffis neffi.ellerine sağlık canım..
Damak Tadı dedi ki…
Bu görüntüyü kim görse, hayır diyemez bu tabağa..Çok hoş sunmuşsun canım,ellerine sağlık..


Sevgilerle
dantel81 dedi ki…
selam canım gerçekten nefis görünüyor ellerine sağlık
Adsız dedi ki…
bayılırım köfte patatese çok ta güzel süslemişsiniz ellerinize sağlık sevgiler...
Adsız dedi ki…
canım eline sağlık...bence mantıyı dene.. o kadar zor yanı yok ta yalnız olunca hem aç,hem kıymasını koy,hem kapa insan daralıyor.sevgiler iyi hafta sonları
Adsız dedi ki…
harika görünüyor elinize salık
kelebeklisaniyeler dedi ki…
Ellerine saglik bayilirim bu ikiliye,sicacik sevgiler...

Yeni adresim http://www.kelebeklisaniyeler.com/
RUMEYSA dedi ki…
eline sağlık görüntü çok güzel olmuşş tadıda öyledir eminimmm :)


bende yapçamm bananeee :D