Tori Karaage-Taze Soğan Kızartması-Taze Fasulye Kızartması


Tori Karaage tarifini Kaan Sevgican'ın blogundan aldım. Japonya tarifidir. 

Derisiz tavuk budu etlerini şerit şerit kesin. Soya sosuyla lezzetlendirip, nişastaya bulayın. Kızgın yağda tavuk etlerini kızartın. 

Taze Fasulye Kızartması
Taze fasulyelerin uçlarını kesip, yıkayın, haşlayın. Fasulyeleri soğuk suda 2-3 dakika bekletip süzün. Fasulyeleri süzgeçte bir süre bekletin. Unu, kabartma tozunu, yumurtayı, sütü, suyu, tuzu, karabiberi, pul biberi karıştırın. Boza kıvamından koyu bir  hamur hazırlayın. Taze fasulyeleri hazırladığınız hamura bulayın ve kızgın sıvı yağda kızartın.

Taze Soğan Kızartması
Taze fasulye kızartmasının hamurundan hazırlayın. Taze soğanları temizleyip yıkayın (beyaz yerlerini kullandım). Hazırlanan hamura bulayıp, kızdırılmış yağda kızartın. 

Yorumlar

Nilgün Komar dedi ki…
lezzeti merak ettim denemek kısmet olunca yazarım
ilhan dedi ki…
Çok değişik yazdım tarifi mutlaka deneyeceğim. Ellerinize sağlık.
mutfagabuyrun dedi ki…
çok değişik geldi bana canım.nefis görünüyor.ellerine sağlık.sevgiler.